sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Helmin Höpinää 29 (huom! Teresa Fidalgo kauhujuttu ei herkille!)

Hmmm... Teresa Fidalgo

Please, look tfrom here this story:
Do you want to know something about the horror?





No niin taas joku uus kauhujuttu enkä saa enää nukutuksi. Ei vaineskaa. Tietääks kukaan siit mitää? Tiiän vaa tän:

Teresa Fidalgo kuoli 1983 ja ilmestyi haamuna kuolinpaikalla auton kyytiin, jossa kolme nuorta. Ilmeisesti Teresan haamu oli kertonut kuolleensa kyseisessä paikassa ja että myös autossa olevat tulevat kuolemaan siinä. Kaksi kolmesta kuoli ja henkiin jäänyt oli seonnut päästään. Onko tämä tarina siis lähtöisin tuolta henkiin jääneeltä ja seonnut tapahtumien vuoksi vai mikä on tarina, tietääkö kukaa?

Laitan täst nyt kuvii (klup...)
Ps. nää menee järjestyksessä




Ps. toi on espanjaa ja se sanoo: "Tuolla oli se kolari" Ja seuraava kuva on heti melkein tän jälkee.
se on.... KAMALA!!!



HYi että toi on kamala en ite pysty kattoo! Täs on se video ja sori et se on espanjaks eli te ette ymmärrä mitää! =P




Tää on se original. Alku on tylsä mut tulee koko ajan pelottavammaksi. 4.22 alkaa tapahtua. Huhhuh enempää en voi kattoo.... Liian pelottavaa ja kello on 17:53 ja on pimeet! mitä mä tälläsii kattelen!!! Mun ajatuksena oli suomentaa mut en voi ees kattoo....

Tarkempaa tietoa saat mun kauhublogist jonka linkkasin aivan esimmäiseks ;D Mut linkkaan sen uusiks: www.ala-lue-pimeassa.blogspot.com
Moikka!


58 kommenttia:

  1. Toi koko juttu on feikki..... Ei kummituksii oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja jos et saa nukutuks ni mieti vaa järjellä et uskotko tosiaa kummituksiin?? Miks se haluis tappaa jonku suomalaisen ja just sut? Sehä on niiden juttujen mukaa vaa portugalis...

      Poista
    2. En usko tohon,koska mä oon nähny lehdessä ,että toi on vaan pelottelua....:S

      Poista
    3. Kattokaa youtubest ghost in bolivia

      Poista
    4. Oon kattonu ton videon sen on vaan Joku Kauhutarina ja se joka oli seonnut oli lähettäny tän kauhujutun kiertää kaikilla ihmisillä����

      Poista
    5. Siis mä en usko tohon ja muutenkin mun whatsappiin on lähetetty tollanen uhkaus viesti. Siinä luki että "minä tulen murhaamaan sinut yöllä" aika törkeetä.

      Poista
    6. Siis mä en usko tohon ja muutenkin mun whatsappiin on lähetetty tollanen uhkaus viesti. Siinä luki että "minä tulen murhaamaan sinut yöllä" aika törkeetä.

      Poista
    7. Luin äskön ni se Teressa on vaa yhestä elokuvasta ja muutenkin se oli vaan kauhuTARINA eli ei totta

      Poista
    8. Mä näin vieden moikka ps. Kattokaa se video

      Poista
    9. Siis mun kaveri laittoi mullekin tollanen uhkauksen ja se on feikki. Jos joku laittaa tollasta nii on kyl aik törkee.

      Poista
    10. Oon saanu ton viestin aluks vähän mua kyl pelotti mut ku mää näytin sitä mun isille nii iskä sano et kannattaa vaan poistaa kaikki tollaset. P.S
      vieläki vähäpelottaa ku muistelen sitä vaikka oon tienny jo kauan et se ei oo
      totta. P.P. olin sillon 7v oon nyt 9v.

      Poista
    11. En usko tohon juttuun ja en pysty kattoo vikaa kuvaa tai mitään niistä mut miks se tulis Suomeen XD jos se on kerta Portugali höpötystä??? Mä aloin tutkii tota kun tuli ketjuviesti juttuu watsapissa... Se on Feikkii älkää pelätkö vaikka kyl mua vähän.. criippaa 🥶 se oli onneks elokuva joten ei totta... Kai?:D

      Poista
    12. Oon 9v ja en usko tohon juttuun.

      Poista
  2. Kyl mäki saan jtn huonoi unii noist mut en usko haamuihi???

    VastaaPoista
  3. Juu.u... On aika jännä juttu

    VastaaPoista
  4. Ooks sä lukenu sen ala lue pimeässä posliininuken? Onks se pelottava?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen, se on ihan kamala 0.0 (pelkään nykyään kaikkii nukkei, ne kattoo nii oudosti!)
      Muuten Ala Lue Pimeässä on tosi hyvä kirja ja suosittelen. Tosin jotkut tarinat on ihan päättömii ja jotkut ei ees pelottavii mut siellä on niitä selkäpiitä karmivia tarinoita ;)

      Poista
  5. Sain tietää ite kun menin tonne linkki osotteeseen siel oikeen puolen sivulla siel lukee Teresa Fidalgon nii klikatkaa sitä ja sit lukekaa teksti ja se teresa fidalgon juttu on vaan satua ku ne kuvat ja kaikki kuuluu yhtee elokuvaa jota ollaan tekemässä että ei tarvi pelkää ja kute Anonyymi sano kummituksii ei oo ja koko juttukin on feikki senkin anonyymi sano...Joten älkää pelätkö sitä Teresa Fidalkoo ja se et pitää lisätä joku teksti seinälle tai muute se tulee nukkuu sun vieree nii sekin on feikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fiksu tyyppi oot, hyvä et luit, en kehdannu sanoo sitä tänne koska on eräitä (kuten minä) jotka rakastavat kauhua ja sen takia harmistuvat saadessaan tietää jonkun kauhu mysteeri jutun olevan feikki. Linkkasin kuitenkin sen linkin toiseen blogiini jotta jokut, (kuten sinä) voisiva tietää koko tarinan ja totuuden :)

      Poista
    2. Haamuja/henkiä on olemassa, mut tällaset on niin feikkejä. Jokainenhan ite päättää uskooko paranormaaliin yms. Mut ite uskon koska näitä spiritismi juttuja on tehty ja niihin ei tarvi uskoo.

      Poista
  6. Mä en usko ees haamuihin ja mutenki toi tarina kuulostaa aika feikiltä mut kuitenki mua pelottaa toi tarina, ehkä se johtuu vaa siitä että katottiin se tarina siitä Teresasta ja autoonnettomuudesta keskiyöllä.

    VastaaPoista
  7. LOL XD!!! Ei oo totta!

    VastaaPoista
  8. Aika pelottava - en silti usko kummiyuksiin vaan tieteeseen

    VastaaPoista
  9. En usko mut mua kuitenki vähän pelottaa tuo tarina mut ei oo totta

    VastaaPoista
  10. En usko tollasii haamuihi mut silti yöllä tulee ihan hirveet ajatukset siitä Teresasta.Ja oon tienny et se video on feikki.ja oon tienny kans että ne kuvat on kauhuelokuvasta.Joten ei kannata uskoo siihe Teresa Fidalgo juttuu.(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööö mä luin jostai et toi juttu on tapahtunukki oikeest ja nii mut toi on feikki nii ja en voi kattoo tota vidii kosk oon vainoharhainen ..............
      ...

      Poista
    2. Nii mut vaikka se oiski oikeesti tapahtunu, niin eihän se tarkota wt se ois oikeesti menny IHAN tolleen.
      Mie uskon et se on enimmäkseen feikkii, koska se on alunperin ELOKUVASTA. Et sitä vaan et jos se on alunperin elokuvasta, niin mitenkä se sitten ois voinu oikeesti tapahtua? Todet henkijutut
      ainakin löytyy Raamatusta.

      Poista
  11. Ai, te tajusitte että tää ei oo totta? Hieno suoritus!

    VastaaPoista
  12. Miten jostakin voi tulla haamu??

    VastaaPoista
  13. Kun joskus ensimmäistä kertaa luin sen "moi olen teresa fidalgo jos et kopioi tätä niin nukun vieressäsi ikuisesti." En muisra tarkkaan lukiko siinä juuri noin, mutta reaktioni oli. "Kivaa, unikaveri!" Hei ihmiset tää juttu on niiiiiiiiiin feikki.

    VastaaPoista
  14. en tiä pitäskö uskoo mut en saa nukutuks siitä huoh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä murehdi asiaa, Teresa Fidalgo juttu on kohtaus yhdestä kauhu elokuvasta, varmaan jostain Paranormal Movien tapaisesta leffasta. Jos oikein kovasti pelottaa, kanttii lukee aiheesta enemmän (vaikka antamastani linkistä), koska kun minä saan tietää (melkein) kaiken aiheest, ei enään pelottanut varmaan siksi, että joko sain tietää et se ei oo totta tai sitten keinoja selvitä siitä. (esim. zombit: selvitä sombivaltauksesta, vampyyrit: valkosipuli ja tammi-risti jne) :)

      Poista
  15. Vittu mulle tuli viesti tosta

    VastaaPoista
  16. Mä ite uskon henkiin, koska oon ite pelannu spiritismii ja mun tutuilla on kans ollu kokemuksii. Mut henget/haamut nii ne ei voi niinku koskee suhun, mut ne voi esim. Säikäyttää sut, et meet ihan sekasin ja kaadut vaik jossai portais ja saatat sit siin satuttaa ittes. Mut tää juttu taas, nii on ihan feikki. Näähä on vaa jotai kohtauksii kauhuleffasta ja mä ainaki oon saanu tietää täst jostai ketjuviestist. Ja te varmaa tiiätteki et neki on ihan feikkei et eihä niihinkää kannata uskoo. Et joku dinosaurus syö sut?? Tai jollai afrikkalaisella tytöllä jolla oli monia sairauksia ei ollu varaa lääkkeisiin mut oli kuitenki varaa älypuhelimee?? Ja sillä TYTÖLLÄ oli myös kivessyöpä?? Et jos sua pelottaa toi nii aattelee vaa et toi on jonku idiootin keksimä tarina joka haluu turhaa aiheuttaa jonku tälläsen ison jutun. Sori ku täst tuli kauhee pitkä mut mul oli vaa paljo asiaa XD

    VastaaPoista
  17. mulle tuli kikissä (Kik) Teresa Fidalgosta viesti englanniksi yhdeltä tyypiltä, en ole varmaa että onko se totta vai pelkkää ketjuviestiä. jos haluatte tietää että mitä siinä luki niin kikkailkaa IcePaw01 tai laittakaa viestiä facebookissa Tanja Heimonen, profiili kuvassani on koirani kuva, viestiä laita.

    VastaaPoista
  18. Kuka ton ees lähetti mistä alkoi??? Siis 9 vuotiaan mä itkin yöllä kun piti mennä nukkumaan kun luulin et se oli totta mutta nyt tiedän ja uskon että se on feikki

    VastaaPoista
  19. Uskon koska toi on mun serkku joka kuoli joten sanon vaa et toi on totta🙄🙄😊😭😭😭💔💔💔🖤🖤🖤Teresa on tai oli mun serkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii et serkkus oli portugalialaine? Ei tota usko Erkkikään :D

      Poista
    2. He he olipa hauskaa joku toinen teresa

      Poista
  20. Mä puolittain uskon yöhön koska omii haamu\paranormaali juttui kyl on ja kummiski oon saanu viestin tuntemattomalta numerolta jossa oli toi viesti et joo sillon vähä pelotti ku olin laivan hytissä yksi noin klo 2-4 aamulla et joo....

    VastaaPoista
  21. Oon saanu ton kierto viestin ja mä tottalin mutta äiti poisti ne viestit koska se illal kattoo mun puhelinta

    VastaaPoista
  22. Oon varmaan ainut täällä joka on 2020 vuonna vasta täällä kun te kaikki ootte joskus 2014 laittanut näitä xd,myr siis sain Snäpissä (snapchat) tollatteen viestin mun nettikaverilta ja siinä sanotaan et Teresa Fidalgo murhaa mut keskiyöllä jos en lähetä 20 ihmiselle eteenpäin,sit siin sanottiin et joku mummo oli peloissaan ja lähetti eteenpäin mut sillä oli huono netti joten lähetti 19 ihmiselle vain,ja seuraavana päivänä se oli kuollut..mut vähän pelottaa mut ei toi ees vaikuta aidolta kun mun kaveri sai ton eikä lähettänyt eteenpäin ja se on vieläkin elossa??
    ps. Olen peloissani mutta en usko tähän :>

    VastaaPoista
  23. ja mä toivon et joku huomaa mun kommentit

    VastaaPoista
  24. Sain ton viestin varmaa viideltä eri henkilöltä. Se on ihan sama lähettääkö vai ei, sillä eihän kummituksia ole olemassa. Itse en lähettänyt eteenpäin, ja heräsin seuraavana aamuna ihan normaaliksi. Ei ton takia kannata yöuniaan menettää.

    VastaaPoista
  25. Sanopa muuta! Miksi tuota edes lähetetään eteenpäin? En suosittele eteenpäin jakamista. Miettikää, kun viesti joutuu jonkun lapsen käsiin, ja hän alkaa pelätä. Viestin ketju pitäisi heti katkaista.

    VastaaPoista
  26. Kaikki tääl on nimettömii :3

    VastaaPoista
  27. Olen lapsi ja minä sain ton viestin joskus mutta poistin sen enkä lähettänyt eteenpäin ja siitä on melkein vuosi niin älkää uskoko!!

    VastaaPoista
  28. Oon 9v ja mun huoneen ovi narahti yöllä mut se oli vaan meidän Kissa kiljahdin tosi kovaa Kissa vaan juoksi mun peiton alle Hyvää syksyä!

    VastaaPoista